გაკვეთილის რუბრიკა

კრიტერიუმები
არადამაკმაყოფილებელ
         
                 3-4
დამაკმაყოფილებელი
             
                   5-6
     კარგი
    
     7-8
ძალიან კარგი

       9-10

საკლასო ჩართულობა
არ მონაწილეობს აქტივობებში ან მონაწილეობს ძალიან იშვიათად
იშვიათად მონაწილეობს და შეაქვს წვლილი მხოლოდ ზოგიერთ აქტივობაში
აქტიურად მონაწილეობს და შეაქვს წვლილი აქტივობათა უმრავლესობაში
ქტიურად მონაწილეობს და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ყველა აქტივობაში

გააზრება-მსჯელობა
არ აქვს გააზრებული საკითხი.ვერ მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.
ნაწილობრივ აქვს გააზრებული საკითხი,ნაწილობრივ მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.
გიაზრებს საკითხს,მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.
სიღრმისეულად გაიაზრებს საკითხს,ამყარებს კავშირს და მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.

ამოცნობა-დაკავშირება
ვერ ამოიცნობს და ვერ აკავშირებს ერთმანეთთან ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთნ.
ნაწილობრივ ამოიცნობს და ნაწილობრივ აკავშირებს ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთან.
ამოიცნობს და აკავშირებს ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთან.
უშეცდომოდ ამოიცნობს და უშეცდომოდ აკავშირებს ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთან.

დასაბუთება
ვერ ასაბუთებს დაკვირვების შედეგებს პროცენტულად.
ნაწილობრივ ასაბუთებს დაკვირვების შედეგებს პროცენტულად.
დაკვირვების შედეგებს ასაბუთებს პროცენტულად.
უშეცდომოდ ასაბუთებს დაკვირვების შედეგებს პროცენტულად.

1 comment:

  1. შეფასების რუბრიკა ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს,სასწავლო მიზნებს,შესასწავლ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული თვალსაზრისით,მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში დამოსწავლეებს ეხმარება ერტმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი.

    ReplyDelete