კრიტერიუმები
|
არადამაკმაყოფილებელი
3-4
|
დამაკმაყოფილებელი
5-6
|
კარგი
7-8
|
ძალიან კარგი
9-10
|
საკლასო ჩართულობა
|
არ მონაწილეობს აქტივობებში
ან მონაწილეობს ძალიან იშვიათად
|
იშვიათად მონაწილეობს
და შეაქვს წვლილი მხოლოდ ზოგიერთ აქტივობაში
|
აქტიურად მონაწილეობს
და შეაქვს წვლილი აქტივობათა უმრავლესობაში
|
აქტიურად მონაწილეობს და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ყველა აქტივობაში
|
გააზრება-მსჯელობა
|
არ აქვს გააზრებული საკითხი.ვერ
მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.
|
ნაწილობრივ აქვს გააზრებული
საკითხი,ნაწილობრივ მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.
|
გიაზრებს საკითხს,მსჯელობს
ნერვული სისტემის შესახებ.
|
სიღრმისეულად გაიაზრებს
საკითხს,ამყარებს კავშირს და მსჯელობს ნერვული სისტემის შესახებ.
|
ამოცნობა-დაკავშირება
|
ვერ ამოიცნობს და ვერ
აკავშირებს ერთმანეთთან ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთნ.
|
ნაწილობრივ ამოიცნობს
და ნაწილობრივ აკავშირებს ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთან.
|
ამოიცნობს და აკავშირებს
ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთან.
|
უშეცდომოდ ამოიცნობს
და უშეცდომოდ აკავშირებს ილუსტრაციებს შესაბამის მახასიათებლებთან.
|
დასაბუთება
|
ვერ ასაბუთებს დაკვირვების
შედეგებს პროცენტულად.
|
ნაწილობრივ ასაბუთებს
დაკვირვების შედეგებს პროცენტულად.
|
დაკვირვების შედეგებს
ასაბუთებს პროცენტულად.
|
უშეცდომოდ ასაბუთებს
დაკვირვების შედეგებს პროცენტულად.
|
გაკვეთილის რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
შეფასების რუბრიკა ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს,სასწავლო მიზნებს,შესასწავლ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული თვალსაზრისით,მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში დამოსწავლეებს ეხმარება ერტმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი.
ReplyDelete